
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom djelatniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Kupac može zamijeniti kupljeni proizvod u roku od 14 dana od primitka na adresu dostave. LJILJAN S d.o.o. se obvezuje reklamirani proizvod zamijeniti istim u roku od 30 dana od primitka zahtjeva. Kupac je dužan reklamirani proizvod dostaviti u neoštećenoj originalnoj ambalaži, sa svim priloženim dijelovima. Proizvodi s vidljivim oštećenjima, proizvodi koje je kupac pokušao popraviti ili prepraviti, proizvodi koji su oštećeni zbog nestručnog rukovanja ili proizvode bez originalne ambalaže nije moguće zamijeniti.
LJILJAN S d.o.o. će odobriti povrat robe kupcu nakon opravdane reklamacije zaprimljene isključivo pismeno poštom na adresu: LJILJAN S d.o.o. ili osobno u poslovnici, Željeznička 2,44320 Kutina. Reklamacije se priznaju samo uz predočeni račun kao jedini dokaz kupnje. U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, trgovac će nadoknaditi kupcu njegove poštanske troškove povrata robe i eventualnu vrijednost robe koju nije više u mogućnosti isporučiti. U slučaju povrata robe koji nije nastao propustom trgovca, kupac snosi sve manipulativne troškove koji su nastali.
Sve prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (N.N. 41./2014.), možete poslati putem pošte ili elektroničke pošte.
Ostali načini podnošenja prigovora:
Odgovor na vaš prigovor zakonski moramo dati u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora. U suprotnom se možete obratiti Državnom inspektoratu ili Udruzi za zaštitu potrošača.
Ukoliko prihvaćate Uvjete korištenja, prihvaćate i Opće uvjete poslovanja kao i Uvjete prodaje.
LJILJAN S d.o.o. zadržava pravo izmjene ovih uvjeta i pravila bez prethodne najave. Uvjeti poslovanja su sukladni zakonima Republike Hrvatske. LJILJAN S d.o.o. zadržava pravo na pogreške u opisu i fotografiji te reklamnom prikazu proizvoda. Sva prava kupca na reklamacije i povrate opisana su u ovim uvjetima. U slučaju eventualnog spora trgovac i potrošač će spor riješiti mirnim putem, a ukoliko nije moguće nadležan je redovno nadležan sud u Zagrebu.
Naše web stranice koriste kolačiće kako bi vam omogućili najbolje korisničko iskustvo. Saznajte Više