Zamjena proizvoda/reklamacije/povrat
Ljiljan S se obvezuje postupiti s reklamiranim proizvodom
sukladno jamstvenim uvjetima proizvođača te zakonskim odredbama propisanim zakonom o obveznim odnosima.
Kupac je dužan reklamirani proizvod dostaviti sa svim priloženim dijelovima.
Ljiljan S će odobriti povrat robe kupcu nakon opravdane reklamacije zaprimljene izravno
u Ljiljan S poslovnicama ili putem obrasca za reklamacije koji se nalazi u prilogu ovoga
dokumenta. U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, Ljiljan S će nadoknaditi kupcu
njegove poštanske troškove povrata robe i eventualnu vrijednost robe koju nije više u
mogućnosti isporučiti.
Potrošači, odnosno fizičke osobe koja sklapaju pravni posao ili djeluju na tržištu izvan svoje
trgovačke, poslovne, obrtničke ili poslovne djelatnosti mogu, u skladu s člankom 10. Zakona
o zaštiti potrošača (NN 41/14, 110/15), podnijeti prigovor Ljiljan S u pisanom obliku
upućivanjem prigovora na adresu Ljiljan S d.o.o., Željeznička 2,Kutina , te putem emaila:[email protected].
Odgovor na prigovor Ljiljan S dat će u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka
prigovora.
Raskid ugovora
Kupac može raskinuti ugovor za robu kupljenu preko Ljiljan S webshopa ne navodeći za
to razlog u roku od 14 radnih dana. Rok za raskid ugovora počinje teći od dana kada je kupac
primio proizvod. Kupac mora obavijestiti Ljiljan S o raskidu ugovora pisanim putem ili
putem nedvosmislene izjave kojom izražava svoju volju da raskine ugovor ili
ispunjavanjem Obrasca za jednostrani raskid ugovora (u prilogu na kraju ovog dokumenta) i
slanjem istog na [email protected] ili na adresu Željeznička 2, Kutina. Ugovor se smatra
raskinutim kada Ljiljan S primi pisanu obavijest. U slučaju raskida ugovora kupac je
dužan o svom trošku vratiti proizvod Ljiljan S u roku od 14 dana od dana raskida
ugovora. Proizvod koji kupac vraća mora biti kompletan, u originalnoj i neoštećenoj ambalaži
sa svim pripadajućim neoštećenim dijelovima, priborom i dokumentacijom. Kupac je
odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog
koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Pravo na jednostrani raskid ugovora sklopljenog izvan poslovnih prostorija ili sklopljenog na
daljinu pripada potrošaču sukladno članku 72. Zakona o zaštiti potrošača, i to kako slijedi:
• Svaki ugovor sklopljen sredstvom daljinske komunikacije potrošač može, ne
navodeći
za to razlog, raskinuti u roku od 14 dana.
• U slučaju sklapanja ugovora o prodaji proizvoda, rok od14 dana počinje teći od dana
kada je potrošač primio proizvod, uz pretpostavku da je prije toga potrošaču bila
dostavljena potvrda prethodne obavijesti iz članka 98. Zakona o zaštiti potrošača.
• U slučaju sklapanja ugovora o pružanju usluge, rok od14 dana počinje teći od dana
sklapanja ugovora, odnosno, ako do trenutka sklapanja ugovora potrošaču nije bila
dostavljena potvrda prethodne obavijesti, od dana primitka potvrde prethodne
obavijesti.
Potrošač se ne može koristiti pravom na jednostrani raskid ugovora iz članka 72. u slučajevima u kojima je to temeljem članka 79. Zakona o zaštiti potrošača.
Ljiljan S se obvezuje kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstava najkasnije u roku od
14 dana po primitku vraćene robe i pisane obavijesti o raskidu.