Trgovac
Trgovac je društvo LJILJAN S D.O.O. (dalje u tekstu Ljiljan S), sa sjedištem u Željeznička 2,
44320 Kutina,
Telefonski broj: 044/692-555
E-mail adresa web trgovine: [email protected]
OIB: 32056006555
Registarski sud: Trgovački sud u Zagrebu-stalna služba u Sisku
MBS: 080153561
PDV ID: HR32056006555
Temeljni kapital društva: 3.474.800,00kn uplaćen u cjelosti
Članovi uprave: Ljiljana Slukan, Drago Slukan
Kupac
Kupac je svaka pravna osoba ili fizička, punoljetna i poslovno sposobna osoba koja prihvaća
uvjete poslovanja Ljiljan S, a što se potvrđuje narudžbom artikala. Prihvaćanje općih
uvjeta poslovanja kupac potvrđuje prilikom narudžbe za kupnju artikala putem Ljiljan S web
shopa.
Slike i opisi
Slike i opisi pojedinih proizvoda dobiveni su od proizvođača/dobavljača ili preuzeti s
interneta i ne moraju nužno biti identični. Zadržavamo pravo pogreške u opisu i slikama
proizvoda. Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe
i/ili plaćanja i mogu se promijeniti bez prethodne najave.
Jamstvo
S obzirom na širinu asortimana, Ljiljan S u ponudi ima proizvode sa različitim trajanjem
garantnog roka, ovisno o garanciji dobavljača. Jamstveni list sastavni je dio jamstvenih
uvjeta te se isporučuje uz proizvod koji ima predviđeno jamtvo. Kupac je dužan čuvati
jamstveni list i račun cijelo vrijeme jamstvenog perioda. Račun i jamstveni list jedini su
dokumenti s kojima kupac može ostvariti svoja prava.
Ukoliko kupac uoči kvar ili nedostatak na proizvodu, kako bi ostvario pravo na pozivanje na
odgovornost za materijalne nedostatke, kupac ima rok od 2 mjeseca od trenutka u kojem je
ustanovio kvar da o kvaru obavijesti Ljiljan S.
Ako je kupac na vrijeme izvijestio Ljiljan S o nedostatku, može po svom izboru tražiti
popravak stvari i zamjenu, a ukoliko to nije moguće, ili nije omogućeno u razumnom roku,
može zahtijevati sniženje cijene stvari ili povrat novca.
Cijene
Istaknute cijene su u kunama s PDV-om. Valuta je hrvatska kuna (HRK). U slučaju promjene
iznosa popusta, sva naručena roba bit će isporučena po cijenama koje su bile aktualne u
trenutku izrade predračuna. Opcija predračuna je 3 dana. Istaknute redovne i akcijske cijene
vrijede za kupnju putem web shopa. Za kupnju u Ljiljan S poslovnicama vrijede salonski uvjeti
koji nisu uvijek identični onima na webu.
Ljiljan S zadržava pravo na promjenu cijene prema izdanoj narudžbi u slučaju da je do iste
došlo nenamjernom (tehničkom) greškom u sustavu. Ukoliko se dogodi takva situacija,
kontaktirat će Vas naš web predstavnik.
Istaknuti artikli samo su dio Ljiljan S ponude – pregled cjelokupne ponude možete pronaći u
Ljiljan S poslovnicama.
Pravila privatnosti-zaštita osobnih podataka
Ljiljan S d.o.o. je posvećena zaštiti Vaše privatnosti. Kontaktirajte nas ako imate bilo kakva
pitanja ili probleme u vezi s korištenjem Vaših osobnih podataka rado ćemo Vam
pomoći.Korištenjem ove Web stranice i/ili naših usluga dajete suglasnost da se vaši osobni
podaci obrade na način koji je opisan u ovim Pravilima privatnosti.
Sadržaj
• Definicije iskorištene u ovim pravilima
• Principi zaštite podataka kojima se vodimo
• Kakva su Vaša prava u vezi s osobnim podacima
• Koje osobne podatke skupljamo o Vama
• Kako koristimo Vaše privatne podatke
• Tko još ima pristup Vašim privatnim podacima
• Kako štitimo Vaše podatke
• Informacije o kolačićima
• Kontakt informacije
1. Definicije
Osobni podaci – svaka informacija koja se odnosi na identificiranu fizičku osobu ili fizičku
osobu koja se može identificirati.
Obrada – svaka radnja ili skup radnji izvršenih na Osobnim podacima ili skupu osobnih
podataka.
Nositelj podataka – fizička osoba čiji se Osobni podaci obrađuju.
Dijete – fizička osoba mlađa od 16 godina.
2. Principi zaštite podataka
Obećavamo da ćemo se voditi sljedećim principima zaštite podataka:
• Obrada je zakonita, fer, transparentna. Aktivnosti naše obrade imaju zakonitu osnovu.
Uvijek uzimamo u obzir Vaša prava prije obrade osobnih podataka. Pružit ćemo Vam
informacije u vezi s obradom po zahtjevu.
• Obrada je ograničena svojom svrhom. Aktivnosti naše obrade u skladu su sa svrhom zbog
koje su osobni podaci skupljeni.
• Obrada je završena s minimalnim podacima. Mi skupljamo i obrađujemo minimalnu
količinu Vaših osobnih podataka potrebnih za bilo koju svrhu.
• Obrada je ograničena vremenskim intervalom. Nećemo čuvati Vaše osobne podatke duže
no što je potrebno.
• Učinit ćemo sve kako bi se osigurala točnost podataka.
• Učinit ćemo sve kako bi se osigurao integritet i povjerljivost podataka.
3. Prava nositelja podataka
Nositelj podataka ima sljedeća prava:
• Pravo na informaciju – podrazumijeva da imate pravo znati obrađuju li se Vaši privatni
podaci; koji podaci su skupljeni, odakle se dobivaju i zašto se i od strane koga obrađuju.
• Pravo na pristup – podrazumijeva da imate pravo da pristupite podacima skupljenim o
Vama i od Vas. To uključuje i pravo na zahtjev i dobivanje kopije skupljenih Vaših osobnih
podataka.
• Pravo na ispravku – podrazumijeva da imate pravo da zatražite ispravku ili brisanje Vaših
osobnih podataka koji su netočni ili necjeloviti.
• Pravo na brisanje – podrazumijeva da u određenim okolnostima možete zatražiti brisanje
Vaših privatnih podataka iz naših zapisa.
• Pravo na ograničavanje obrade – podrazumijeva da ako se određeni uvjeti ispune, imate
pravo ograničiti obradu Vaših osobnih podataka.
• Pravo na prigovor na obradu – podrazumijeva da u određenim slučajevima imate pravo na
prigovor na obradu Vaših osobnih podataka, na primjer u slučaju direktnog marketinga.
• Pravo na prigovor na automatsku obradu – podrazumijeva da imate pravo na prigovor na
automatsku obradu, uključujući profiliranje; i da ne budete predmet odluke zasnovane
isključivo na automatskoj obradi. Ovo pravo možete iskoristiti kada god postoji ishod
profiliranja, koji prouzrokuju pravne efekte koji se Vas tiču ili se djelomično odnose na Vas.
• Pravo na prijenos podataka – imate pravo nabaviti Vaše osobne podatke u format koje
uređaj može čitati ili ako je to izvodivo, direktan transfer jednog obrađivača na drugi.
• Pravo na podnošenje žalbe – u slučaju da odbijemo Vaš zahtjev, garantiran pravom na
pristup, dostavit ćemo Vam razlog zašto se to dogodilo. Ako niste zadovoljni kako se prema
Vašem zahtjevu odnosi, molimo Vas da nas kontaktirate.
• Pravo na pomoć nadzornog tijela – podrazumijeva da imate pravo na pomoć od strane
nadzornog tijela i pravo na druga pravna sredstva, kao što je zahtjev za naknadu štete.
• Pravo na povlačenje suglasnosti – imate pravo da povučete bilo koju suglasnost na obradu
osobnih podataka.
4. Podaci koje skupljamo
Informacije koje ste nam dostavili.
To može biti Vaša e-mail adresa, ime, adresa za naplatu, kućna adresa i tako dalje –
uglavnom informacije koje su neophodne kako bismo Vam dostavili proizvod/uslugu ili kako
bismo poboljšali Vaše korisničko iskustvo. Čuvamo informacije s ciljem da biste mogli
komentirati ili obavljati druge aktivnosti na stranici. Ove informacije podrazumijevaju, na
primjer, Vaše ime i e-mail adresu.
Informacije automatski skupljene o Vama
To podrazumijeva informacije koje se automatski skladište putem kolačića ili drugih alata za
sesije. Na primjer, informacije o Vašoj kupovnoj košarici, Vašu IP adresu, povijest kupovine
(ako postoji) i tako dalje. Ove informacije se koriste zbog poboljšanja korisničkog iskustva.
Kada koristite ili gledate sadržaj naše stranice, Vaše aktivnosti moraju biti prijavljene.
Možemo sakupiti informacije o Vama koje su javno dostupne.
5. Kako koristimo Vaše privatne podatke
Koristimo Vaše osobne podatke sa ciljem da:
• pružimo našu uslugu. Ovo uključuje primjere registracije Vašeg naloga; pružanje drugih
proizvoda i usluga koje zatražite; pružanje promotivnih artikala na Vaš zahtjev i
komuniciranje s Vama oko tih proizvoda i usluga; komunikacija i interakcija s Vama;
obavještavanje o promjenama bilo kojih servisa.
• poboljšamo Vaše korisničko iskustvo;
• ispunimo obaveze po zakonu ili ugovoru.
Koristimo Vaše osobne podatke na osnovu legitimnih razloga i/ili uz Vašu suglasnost.
Na osnovu sklapanja ugovora ili ispunjavanja ugovornih obaveza, obrađujemo Vaše podatke
u sljedeće svrhe:
• da Vas identificiramo;
• da Vam pružimo uslugu ili da vam pošaljemo/ponudimo proizvod;
• da komuniciramo s Vama zbog prodaje ili fakturiranja;
Na osnovu legitimnog interesa, obrađujemo Vaše osobne podatke u sljedeće svrhe:
• da vam pošaljemo personalizirane ponude* (naše i/ili od naših pažljivo odabranih
partnera);
• da administriramo i analiziramo bazu naših klijenata (kupovno ponašanje i navike) s ciljem
da poboljšamo kvalitetu, raznolikost i dostupnost proizvoda/usluga koji se nude/pružaju.;
• da bismo mogli napraviti fakturu za kupljenu robu
Uz Vaš pristanak obrađujemo Vaše osobne podatke u sljedeće svrhe:
• da šaljemo biltene i kampanjske ponude (naše i/ili od naših pažljivo odabranih partnera);
• u druge svrhe za koje smo zatražili Vašu suglasnost.
Obrađujemo Vaše osobne podatke kako bismo ispunili obavezu koja dolazi iz zakona i/ili
koristimo Vaše osobne podatke za opcije koje su predviđene zakonom. Zadržavamo pravo
anonimnosti prikupljenih osobnih podataka i upotrebe takvih podataka. Koristit ćemo
podatke van okvira Pravilnika samo kada su anonimni. Čuvamo Vaše platne informacije i
druge informacije skupljene o Vama koliko god je potrebno za računovodstvene potrebe ili
druge obaveze koje dolaze iz zakona, ali ne i duže.
Mogli bismo obraditi Vaše osobne podatke u dodatne svrhe, ali da su u skladu s prvobitnom
namjenom za koju su prikupljeni podaci. Da bismo to uradili, osiguravamo:
• veza između svrhe, konteksta i prirode osobnih podataka je pogodna za daljnju obradu;
• daljnja obrada ni na koji način neće nauditi Vašim interesima i
• uvijek bi postojala određena zaštita za obradu.
Obavijestit ćemo Vas o daljoj obradi i svrsi.
6.Tko još može pristupiti Vašim osobnim podacima
Ne dijelimo Vaše osobne podatke s nepoznatima. Osobni podaci se u određenim slučajevima
dostavljaju našim partnerima kojima vjerujemo s ciljem pružanja usluge kako treba ili
poboljšanja korisničkog iskustva. Dijelimo Vaše podatke s:
Našim poslovnim partnerima:
• Kurirska služba za dostavu
Radimo samo s partnerima za obradu koji su u stanju pružiti adekvatan nivo zaštite Vaših
osobnih podataka. Vaše osobne podatke objavljujemo trećim stranama ili javnim
službenicima kada smo legalno obavezni to napraviti. Vaše osobne podatke bismo mogli
otkriti trećim stranama, ako ste dali suglasnost ili postoji druga pravna osnova za to.
7. Kako štitimo Vaše podatke
Činimo najbolje da čuvamo Vaše osobne podatke kao sigurne. Koristimo sigurne protokole za
komunikaciju i prijenos podataka (kao što je HTTPS). Koristimo se anonimnošću i
pseudonimima, gdje je prikladno. Nadgledamo naše sisteme za moguće ranjivosti i napade.
Iako dajemo sve od sebe, mi Vam ne možemo garantirati potpunu sigurnost informacija.
Međutim, obećavamo da ćemo obavijestiti nadležne tijela u slučaju kršenja podatka.
Također, obavijestit ćemo Vas i ako postoji prijetnja za Vaša prava ili interese. Učinit ćemo
sve razumno, kako bismo spriječili kršenja sigurnosti i pružit ćemo pomoć nadležnim tijelima,
ako do kršenja dođe.
Ako imate korisnički račun kod nas, zapamtite da morate imati tajno korisničko ime i šifru.
Djeca
Ne namjeravamo sakupljati ili saznavati informacije o djeci. Ne ciljamo djecu našim
uslugama.
8. Kolačići i druge tehnologije koje koristimo
Koristimo kolačiće i/ili slične tehnologije kako bismo analizirali ponašanje korisnika,
administrirali stranicu, pratili kretanje korisnika i sakupljali informacije o drugim korisnicima.
Ovo se radi u cilju personalizacije i poboljšanja korisničkog iskustva.
Kolačić je mali tekstualni dokument sačuvan u Vašem računalu. Kolačići skladište informacije
koji pomažu da stranice rade. Samo mi imamo pristup kolačićima s naše stranice. Možete
kontrolirati svoje kolačiće na nivou pretraživača. Izbor da onemogućite kolačiće mogu
ometati upotrebu određenih funkcija.
Koristimo kolačiće u sljedeće svrhe:
• Potrebni kolačići – ovi kolačići su Vam potrebni kako biste koristili važne funkcije na našoj
stranici, kao što je prijavljivanje. Ovi kolačići ne skupljaju nikakve osobne informacije.
• Funkcionalni kolačići – ovi kolačići pružaju funkcionalnost da koristite usluge ugodnije i
omogućava personalizaciju funkcija. Na primjer, mogu zapamtiti Vaš e-mail u formularima
tako da ne morate ponovo unositi ove informacije sljedeći put.
• Analitički kolačići – ove kolačiće koristimo kako bismo pratili upotrebu i performanse naše
stranice i usluga.
• Reklamni kolačići – ovi kolačići se koriste za isporuku reklama koje su Vam relevantne i u
skladu s Vašim interesima. Dodatno, koriste se kako bi ograničili broj koliko ste puta vidjeli
reklamu. Najčešće su smješteni na stranici od strane reklamne mreže uz dozvolu operatora
stranice. Ovi kolačići pamte da ste posjetili stranicu i ta informacija se dijeli s drugim tijelima,
kao što su oglašivači. Često su ciljanje i reklamni kolačići u vezi sa funkcionalnošću stranice,
koje pružaju druga tijela.
Možete ukloniti kolačiće sačuvane u svom računalu putem podešavanja unutar pretraživača.
Kao alternative, možete kontrolirati kolačiće treće strane koristeći platforme za poboljšanje
privatnosti, kao što su OPTOUT.ABOUTADS.INFO ili YOURONLINECHOICES.COM. Za više
informacija o kolačićima, pogledajte allaboutcookies.org.
Koristimo Google Analitiku kako bismo mjerili promet na našoj stranici. Google ima svoja
pravila o privatnosti koja možete pročitati OVDJE Ako želite odustati od praćenja od strane
Google Analitike, posjetite GOOGLE ANALYTICS OPT-OUT STRANICU.
Promjene Pravila o privatnosti
Zadržavamo pravo da napravimo promjene pravila o privatnosti.
Kolačići
Kako bi web stranica radila pravilno te kako bismo bili u stanju provoditi daljnja unaprjeđenja
stranice, u svrhu poboljšavanja vašega iskustva pregledavanja, ova stranica mora na vaše
računalo spremiti malenu količinu informacija (Cookies ).
Korištenjem web stranice pristajete na uporabu Cookiea. Blokiranjem cookie i dalje možete
pregledavati stranicu, no neke njezine mogućnosti Vam neće biti dostupne.
Što je kolačić?
Kolačić je informacija spremljena na Vaše računalo od strane web stranice koju posjetite.
Kolačići obično spremaju Vaše postavke, postavke za web stranicu, kao što su preferirani
jezik ili adresa. Kasnije, kada opet otvorite istu web stranicu internet preglednik šalje natrag
kolačiće koji pripadaju toj stranici. Ovo omogućava stranici da prikaže informacije
prilagođene Vašim potrebama.
Kolačići mogu spremati širok pojas informacija uključujući osobne informacije (kao što je
Vaše ime ili e-mail adresa). Ipak, ova informacija može biti spremljena jedino ako Vi to
omogućite – web stranice ne mogu dobiti pristup informacijama koji im Vi niste dali i ne
mogu pristupiti drugim datotekama na Vašem računalu. Zadane aktivnosti spremanja i slanja
kolačića Vama nisu vidljive. Ipak, možete promjeniti Vaše postavke internet preglednika da
možete sami birati hoćete li zahtjeve za spremanje kolačića odobriti ili odbiti, pobrišete
spremljene kolačiće automatski pri zatvaranju internet preglednika i slično.
Kako onemogućiti kolačiće?
Isključivanjem kolačića odlučujete da li hoćete dopustiti pohranjivanje kolačića na vašem
računalu. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Ako
onemogućite kolačiće, nećete moći koristiti neke od funkcionalnosti na web stranicama.
Što su privremeni kolačići?
Privremeni kolačići ili kolačići sesije uklanjaju se s računala po zatvaranju internet
preglednika. Pomoću njih web-mjesta pohranjuju privremene podatke, poput stavki u
košarici za kupnju.
Što su stalni kolačići?
Stalni ili spremljeni kolačići ostaju na računalu nakon zatvaranja programa internet
preglednika. Pomoću njih web-mjesta pohranjuju podatke, kao što su ime za prijavu i
lozinka, tako da se ne morate prijavljivati prilikom svakog posjeta određenom mjestu. Stalni
kolačići ostat će na računalu danima, mjesecima, čak i godinama.
Što su kolačići od prve strane?
Kolačići od prve strane dolaze s web-mjesta koje gledate, a mogu biti stalni ili privremeni.
Pomoću tih kolačića web-mjesta mogu pohraniti podatke koje će ponovo koristiti prilikom
sljedećeg posjeta tom web-mjestu.
Što su kolačići treće strane?
Kolačići treće strane dolaze s reklama drugih web-mjesta (kao što su skočne ili druge
reklame) koje se nalaze na web-mjestu koje gledate. Pomoću tih kolačića web-mjesta mogu
pratiti korištenje Interneta u marketinške svrhe.
Da li ljiljan-s.hr koristi kolačiće?
Da, s primarnim ciljem kako bi naše web stranice vam omogućile bolje korisničko iskustvo.
Mjerenje posjećenosti
Ljiljan S koristi servis za mjerenje posjećenosti, to je Google Analytics.
Ako želite onemogućiti da vam navedeni servis sprema kolačiće, možete ga zabraniti na
sljedećem linku:
• Google Analytics – HTTPS://TOOLS.GOOGLE.COM/ DLPAGE/GAOPTOUT
Detaljnije informacije potražite na:
HTTP://WWW.ALLABOUTCOOKIES.ORG/
HTTP://WWW.YOURONLINECHOICES.EU/
Uvjeti plaćanja
Plaćanje na Ljiljan.hr može se obaviti na sljedeće načine:
1. Nalogom za plaćanje/predračunski: e-bankarstvom izravno iz Vašeg doma, kao i
virmanom ili općom uplatnicom na temelju dobivenog predračuna, čija je opcija 3 dana.
Podaci za plaćanje nalogom:
Podaci za ispunjavanje uplatnice:
Primatelj: LJILJAN S d.o.o.
IBAN: HR87 2340 0091 1000 3414 7
Model: 00
Poziv na broj: (broj narudžbe)
Iznos: (ukupan iznos narudžbe)
Opis plaćanja: Plaćanje po ponudi: (broj narudžbe)
Kartica | Jednokratno | Obročno |
Visa Premium | DA | DA, 2-12 rata, Privredna Banka Zagreb |
Diners | DA | DA, 2-12 rata, Erste Banka |
VISA | DA | Da, 2-12 rata, Privredna Banka Zagreb, Erste Banka |
Maestro | DA | Da, 2-12 rata, Privredna Banka Zagreb, Erste Banka |
Naručivanje
Proizvodi se naručuju putem košarice . U slučaju da Ljiljan s nije u mogućnosti isporučiti
proizvod zato jer naručenog proizvoda nema na zalihi ili ga nije više moguće naručiti, pisanim
će putem obavijestiti kupca koji može otkazati narudžbu ili eventualno prihvatiti novi rok
isporuke. Odluči li se kupac otkazati narudžbu, kupcu ćemo vratiti uplaćen novac što
je prije moguće, a najkasnije u roku od 30 dana od kada je nastupilo zakašnjenje. Ako kupac
odbije primiti ispravnu i neoštećenu robu koju je naručio, imamo pravo tražiti od kupca
nadoknadu svih manipulativnih troškova vezanih uz isporuku.
Dostava i isporuka
Ponuda Ljiljan S cjelovita je i kompleksna stoga i načini dostave variraju ovisno o
naručenim proizvodima.
Paketnu dostavu Ljiljan S obavlja u suradnji s najkvalitetnijim dostavnim službama koje
vrše dostavu po načelu “od vrata do vrata”. Dostava se plaća u trenutku kupnje i uplaćuje
zajedno s proizvodima. Cijena ovisi o broju naručenih artikala i o mjestu isporuke. Dostava se
obavlja na području cijele Hrvatske, izuzev manjih otoka.
Cijena dostave za pojedinačnu narudžbu određuje se po ukupnoj težini pošiljke, tj. svih
proizvoda iz narudžbe.
Pri kupovini u našem webshopu, cijenu dostave za vaš trenutni izbor proizvoda možete lako
u svakom trenutku provjeriti u košarici webshopa.
Konačni trošak dostave za pojedinu narudžbu prikazan je u postupku prolaska kroz blagajnu
webshopa nakon unosa adrese za dostavu i možete ga vidjeti prije potvrde narudžbe. Pojam
” Standardna dostava ” odnosi se na isporuke paketa definiranih veličinama paketa dimenzija
60x80x200cm ili isporuke za eruo paletu 120×80 za proizvode većih težina. Za proizvode koje
izlaze iz navedenih okvira , a neovisno o cijeni standardne dostave prikazane prilikom
popune obrasca za narudžbu trošak dostave izračunava se nakon potvrde narudžbe s
povratnim pozivom kupcu od strane prodavatelja. Dostava unutar naših poslovnica a do 100
km, a iznosa većeg od 15.000 kn (PDV uključen) je besplatna.
Dostava unutar naših poslovnica a do 15 km , a iznosa većeg od 300,00 kn (PDV uključen) je
besplatna.
Rok za dostavu, ukoliko je roba na zalihi je 5-7 radnih dana. Ukoliko je roba po narudžbi
ovisno o proizvođaču do 21 dan. Dostava se vrši u vremenu od 08:00-16:00h
Ukoliko LJILJAN S iz nekog razloga nije u mogućnosti dostaviti sve naručene proizvode,
pravovremeno će kontaktirati Kupca i ovisno o njegovoj želji dogovoriti produženi rok
isporuke, zamjenski proizvod ili otkazivanje narudžbe.
Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač
nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac, već samo do ulaza u zgradu.
Dostava proizvoda obavlja se putem logističke tvrtke, te vlastitim dostavnim vozilima tvrtke
LJILJAN S.
Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda isti pregledati u prisustvu dostavnog radnika.
Ukoliko uoči bilo kakva oštećenja, dužan ih je odmah reklamirati dostavnom radniku koji je
robu dostavio, o tome napraviti zapisnik, obrazac kojeg dostavljač ima uza se te odbiti
preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva oštećenja. Ukoliko Kupac propusti postupiti na ovaj
način, naknade reklamacije nećemo moći uvažiti.
U slučaju preuzimanja proizvoda u poslovnici , naručene proizvode nije moguće podići
odmah po uplati, već za njih vrijede definirani rokovi isporuke. Trgovac će telefonskim putem
kontaktirati Kupca radi dogovora oko točnog termina preuzimanja proizvoda u poslovnici .
Ukoliko Kupac odabere dostavu proizvoda od strane Trgovca, dostava kupljenog proizvoda
vrši se na adresu dostave navedenu prilikom izrade narudžbe.
Dostava proizvoda Kupcu obavlja se isključivo radnim danom u radnom vremenu Trgovca.
Dostavljač će telefonskim putem kontaktirati Kupca radi dogovora oko termina za dostavu.
Ukoliko se Kupac ne javi na telefonski poziv dostavljača ili istoga povratno ne kontaktira,
Trgovac robu neće isporučivati predviđenog dana, nego će se dostava dogovoriti za neki
drugi dan.
Ukoliko Trgovac nije u mogućnosti realizirati dostavu jer na dostavnoj adresi nema Kupca
odnosno druge osobe koja je po njegovom nalogu ovlaštena za preuzimanje proizvoda,
unatoč ranijem telefonskom dogovoru oko termina dostave, troškove neuspjele dostave
proizvoda snosi Kupac. U navedenom slučaju, Kupac i Trgovac će dogovoriti novi termin
dostave odnosno Kupac može, sukladno dogovoru s Trgovcem, robu preuzeti osobno u
salonu.
Trgovac zadržava pravo promijeniti dogovoreni termin dostave zbog otegotnih okolnosti
nastalih nakon sklapanja Ugovora, te u dogovoru s Kupcem, predložiti novi termin dostave.
Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt pod uvjetom da se na mjesto dostave može
nesmetano doći vozilom dostave. Prilaz stambenom objektu mora biti slobodan, u
suprotnom se dostava vrši do najbliže točke na kojoj je moguć istovar.
Tablica cijena (s PDV-om) paketa prema kilaži paketa :
Kategorija mase/paket | Cijena(s PDV-om)/paket |
< 2 kg | 27,50 kn |
< 3 kg | 28,75 kn |
< 5 kg | 31,25 kn |
< 10 kg | 36,25 kn |
< 15 kg | 41,25 kn |
< 20 kg | 46,25 kn |
< 25 kg | 52,50 kn |
< 30 kg | 60,00 kn |
< 40 kg | 72,50 kn |
Sigurnost plaćanja
Unos i prijenos osobnih podataka i podataka o broju kreditne kartice zaštićen je najvišim
sigurnosnim standardima koje osigurava PayWay sustav za online autorizaciju kreditnih
kartica u skladu sa zahtjevima kartičnih kuća te PCI DSS standarda. Autorizacija i naplata
putem kreditnih kartica obavlja se putem sustava PayWay za autorizaciju i naplatu putem
kartica u stvarnom vremenu. Na taj način omogućena je 100% sigurna kupovina kreditnim
karticama u Ljiljan S web shopu.
Zamjena proizvoda/reklamacije/povrat
Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:
– ako je isporučena roba koja nije naručena;
– ako je isporučena roba koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu.
Kupac može zamijeniti proizvod kupljen preko Ljiljan S web shopa u roku od 14 dana od
primitka na adresu dostave. Ljiljan S se obvezuje postupiti s reklamiranim proizvodom
sukaldno jamstvenim uvjetima proizvođača u roku od 30 dana od primitka zahtjeva ili duže,
ako je tako naknadno dogovoreno. Kupac je dužan reklamirani proizvod dostaviti u
neoštećenoj originalnoj ambalaži sa svim priloženim dijelovima.
Proizvodi s vidljivim oštećenjima, proizvodi koje je kupac pokušao popraviti ili prepraviti,
proizvodi koji su oštećeni zbog neprikladne uporabe te proizvode bez originalne ambalaže
nije moguće zamijeniti.
Ljiljan S će odobriti povrat robe kupcu nakon opravdane reklamacije zaprimljene izravno
u Ljiljan S poslovnicama ili putem obrasca za reklamacije koji se nalazi u prilogu ovoga
dokumenta. U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, Ljiljan S će nadoknaditi kupcu
njegove poštanske troškove povrata robe i eventualnu vrijednost robe koju nije više u
mogućnosti isporučiti. U slučaju povrata robe koji nije nastao propustom Ljiljan S, kupac
snosi sve manipulativne troškove koji su nastali.
Potrošači, odnosno fizičke osobe koja sklapaju pravni posao ili djeluju na tržištu izvan svoje
trgovačke, poslovne, obrtničke ili poslovne djelatnosti mogu, u skladu s člankom 10. Zakona
o zaštiti potrošača (NN 41/14, 110/15), podnijeti prigovor Ljiljan S u pisanom obliku
upućivanjem prigovora na adresu Ljiljan S d.o.o., Željeznička 2,Kutina , te putem emaila:[email protected].
Odgovor na prigovor Ljiljan S dat će u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka
prigovora.
Raskid ugovora
Kupac može raskinuti ugovor za robu kupljenu preko Ljiljan S webshopa ne navodeći za
to razlog u roku od 14 radnih dana. Rok za raskid ugovora počinje teći od dana kada je kupac
primio proizvod. Kupac mora obavijestiti Ljiljan S o raskidu ugovora pisanim putem ili
putem nedvosmislene izjave kojom izražava svoju volju da raskine ugovor ili
ispunjavanjem Obrasca za jednostrani raskid ugovora (u prilogu na kraju ovog dokumenta) i
slanjem istog na [email protected] ili na adresu Željeznička 2, Kutina. Ugovor se smatra
raskinutim kada Ljiljan S primi pisanu obavijest. U slučaju raskida ugovora kupac je
dužan o svom trošku vratiti proizvod Ljiljan S u roku od 14 dana od dana raskida
ugovora. Proizvod koji kupac vraća mora biti kompletan, u originalnoj i neoštećenoj ambalaži
sa svim pripadajućim neoštećenim dijelovima, priborom i dokumentacijom. Kupac je
odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog
koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Pravo na jednostrani raskid ugovora sklopljenog izvan poslovnih prostorija ili sklopljenog na
daljinu pripada potrošaču sukladno članku 72. Zakona o zaštiti potrošača, i to kako slijedi:
• Svaki ugovor sklopljen sredstvom daljinske komunikacije potrošač može, ne
navodeći
za to razlog, raskinuti u roku od 14 dana.
• U slučaju sklapanja ugovora o prodaji proizvoda, rok od14 dana počinje teći od dana
kada je potrošač primio proizvod, uz pretpostavku da je prije toga potrošaču bila
dostavljena potvrda prethodne obavijesti iz članka 98. Zakona o zaštiti potrošača.
• U slučaju sklapanja ugovora o pružanju usluge, rok od14 dana počinje teći od dana
sklapanja ugovora, odnosno, ako do trenutka sklapanja ugovora potrošaču nije bila
dostavljena potvrda prethodne obavijesti, od dana primitka potvrde prethodne
obavijesti.
Ljiljan S se obvezuje kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstava najkasnije u roku od
14 dana po primitku vraćene robe i pisane obavijesti o raskidu.
Isključenje prava na raskid ugovora
Potrošač nema pravo na raskid na temelju članka 72. Zakona o zaštiti potrošača ako je riječ o
ugovoru:
• o prodaji proizvoda ili obavljanju usluge čija je cijena ovisna o fluktuacijama na
financijskom tržištu.
• o prodaji proizvoda izrađenog na temelju potrošačeve specifikacije, proizvoda
izrađenog isključivo za potrošača ili proizvoda koji zbog svoje naravi, ne može biti
vraćen ili je podložan brzom propadanju.
Odgovornost za materijalne nedostatke
Odgovornost za materijalne nedostatke na proizvodu propisana je člancima 400. do 429.
Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15, 29/18) kao i Zakonom o
zaštiti potrošača. Rok jamstva ovisi o garanciji dobavljača. Ljiljan S odgovara za materijalne
nedostatke proizvoda u skladu sa Zakonom o obveznim odnosima (članci 400. – 422.) i to
kako slijedi.
Ljiljan S odgovara za materijalne nedostatke proizvoda do trenutka prijelaza rizika na kupca
(trenutak predaje stvari u posjed kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane kupca, a koja nije
prijevoznik), bez obzira je li mu materijalni nedostatak bio poznat. Također, isti odgovara i za
one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica
uzroka koji je postojao prije toga. Predpostavlja se da je nedostatak koji se pojavio u roku od
šest mjeseci od prijelaza rizika na kupca postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako Ljiljan S
ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.Prijava
reklamacije zaprimljene izravno u Ljiljan S poslovnici ili putem obrasca treba sadržavati, uz
opis činjeničnog stanja i fotografije oštećenja, odnosno nedostataka. Kupac je obvezan
obavijestiti Ljiljan S o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je
otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na kupca.
Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije
mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod
prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti Ljiljan S u roku od dva mjeseca
računajući od dana kad je nedostatak otkrio.
Ljiljan S ne odgovara za nedostatke koji se pokažu kada proteknu dvije godine od predaje
stvari. Kod proizvoda koji su pod jamstvom, vrijede uvjeti iz jamstva. Prava kupca koji je
pravodobno obavijestio Ljiljan S o postojanju nedostatka gase se nakon isteka dvije godine,
računajući od dana slanja obavijesti Ljiljan S, osim ako je prijevarom počinjenom od strane
Ljiljan S kupac bio spriječen da ih ostvaruje.
Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka Ljiljan S može imati jednu od sljedećih
obveza, sve u skladu sa odredbama Zakona o obveznim odnosima:
1. uklanjanje nedostatka,
2. predaja drugog proizvoda bez nedostatka,
3. sniženje cijene,
4. raskid ugovora.
U slučaju da su nedostaci posljedica nestručnog puštanja u rad, upravljanja, skladištenja,
održavanja ili drugih nestručnih zahvata kupca, Ljiljan S ne snosi odgovornost.
Kada je kupac pravna osoba na njega se odnose pravila o materijalnom nedostatku
propisana Zakonom o obveznim odnosima, posebno u dijelu u kojem je materijalni
nedostatak za pravne osobe uređen drugačije od ovdje navedenoga u Web shop – uvjetima
poslovanja, tada se primjenjuje Zakon o obveznim odnosima.
Rješavanje sporova
Eventualne sporove Ljiljan S i kupac, odnosno potrošač, nastojat će riješiti dogovorom i
mirnim putem, a u suprotnom je nadležan nadležni sud u Kutini. Od 15. veljače 2016. postoji
mogućnost rješavanja sporova vezanih uz online kupnju i putem internetske platforme koja
je svim građanima Europske unije dostupna na slijedećoj poveznici –
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR.
JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA